Galeria Atrium Targówek świętuje swoje pierwsze MIODOBRANIE! W związku z tym w dniach 3-14 sierpnia br. w warszawskim centrum handlowym odbywa się wyjątkowa akcja Pomaganie jest miodzio.
Odwiedzając Atrium Targówek można kupić słoiczek wielokwiatowego miodu z pasieki galerii, a tym samym wesprzeć działalność bródnowskiej Fundacji Pomocy Młodzieży i Dzieciom Niepełnosprawnym „Hej, koniku!”. Tej szczytnej akcji towarzyszy wystawa edukacyjna na temat życia pszczół. Eskpozycja jest doskonałą okazją do obejrzenia akcesoriów pszczelarskich oraz odkrycia niezwykłego ogrodu. Nie lada gratką dla najmłodszych gości warszawskiego centrum handlowego jest również możliwość zobaczenia pszczoły i kwiatów w rozmiarze XXL.
Miód wystawiony na sprzedaż pochodzi z pasieki, którą galeria Atrium Targówek założyła na swoim dachu w 2020 roku. Tworzy ją pięć uli, z których zebrano 75 kg wielokwiatowego miodu. Całkowity dochód z jego sprzedaży zostanie przeznaczony na opłacenie asystenta dziennego oraz zajęcia dla dzieci z zakresu hipoterapii, prowadzone przez bródnowską Fundację „Hej, koniku!”. Głównym obszarem jej działań jest aktywizacja psychospołeczna osób z niepełnosprawnościami poprzez rehabilitację z udziałem koni. Placówka pomaga również w podjęciu pracy zawodowej przez swoich wychowanków. Fundacja „Hej, koniku!” jest jedną z pierwszych warszawskich organizacji, które wprowadziły usługę asystenta osoby z niepełnosprawnością i jako pierwsza w kraju realizowała program usług asystenckich we współpracy z urzędem pracy, przygotowując do roli asystentów osoby bezrobotne.
Na klientów Atrium Targówek czeka 300 miodowo-złotych zestawów (słoiczek miodu o pojemności 260 g wraz z upominkiem do wyboru: kolorowym balonem-pszczółką lub aromatyczną miodową świecą).
Zapraszamy do Atrium Targówek, przy ul. Głębockiej 15, 3-14 sierpnia, w godzinach 11:00-19:00 (przy wejściu B, obok kawiarni Costa Coffee).
POMAGANIE JEST MIODZIO!
Atrium Targówek
Atrium Targówek jest jednym z największych obiektów rozrywkowo-handlowych prawobrzeżnej Warszawy. Zajmuje 60 600 mkw. powierzchni handlowej. W zasięgu oddziaływania galerii znajduje się ponad 2 mln mieszkańców Warszawy i okolicznych miejscowości. Oferta centrum to 135 sklepów i lokali usługowych, w tym m.in.: hipermarket Carrefour, salon RTV Euro AGD i 12-salowe Multikino. Wśród głównych najemców galerii handlowej znajdują się takie marki, jak: H&M, Zara, Smyk, Apart, Calzedonia, Ryłko, Stradivarius, Douglas, Hebe, Home&You, Mohito, Carry, Sephora, Ochnik, CCC, Rossmann, McDonalds, Starbucks, Pizza Hut Express, Vistula, YES. Dla klientów Atrium Targówek przeznaczono blisko 2 200 miejsc parkingowych.