Poznań

"Wrażliwe jak dziecko", czyli poruszające obrazy w przestrzeni publicznej
Kraków Wystawa Nasz Patronat

"Wrażliwe jak dziecko", czyli poruszające obrazy w przestrzeni publicznej

od 14 listopada do 28 listopada 2024

W dniach 14-28 listopada na wadowickim rynku zaprezentowana zostanie wystawa plenerowa, w której skład wchodzi 19 prac, stworzonych, by zilustrować najważniejsze problemy młodych ludzi, ich wrażliwość i perspektywę, którą powinniśmy poznać także my – dorośli.

 

Obrazy uznanych twórców, m.in takich jak Emilia Dziubak, Joanna Rusinek, Nika Jaworowska-Duchlińska, Joanna Bartosik, Marianna Sztyma – odsyłają do ważnych pytań o kondycję psychiczną dzisiejszego dziecka.


Obrazom towarzyszą kody QR, które odsyłają do artykułów napisanych dla „Newsweek Psychologia Dziecka” i „Newsweek Psychologia Nastolatka” przez uznanych specjalistów z zakresu psychologii i psychoterapii dzieci i młodzieży.

 

Tradycyjną formę wystawy wspiera technologia AI Generative, która wpływa na większą dostępność wystawy oraz jej dodatkowy wymiar.

 

Wystawie towarzyszyć będzie szkolenie dla sektora kultury ze specjalistą AI Generative “AI Generativew projektach kulturalnych - szanse i zagrożenia”, które odbędzie się 21.11 godz. 17:00 w wadowickiej Stacji Kultury (ul. Piłsudskiego 10). Podczas spotkania zaprezentowane zostaną innowacyjne projekty Fundacji Czas Dzieci wykorzystujące nowe technologie. Szkolenie będzie także szansą na wymianę doświadczeń i skonsultowanie własnych pomysłów. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, ale obowiązują zapisy (zapisy@czasdzieci.pl).

 

Inicjatorem i organizatorem wystawy jest Fundacja Czas Dzieci, partnerem merytorycznym: Newsweek Psychologia Dziecka.


Partnerzy lokalni: Wadowickie Centrum Kultury, Patronat Honorowy Burmistrza Wadowic.

 

Sfinansowane przez Unię Europejską NextGenerationEU.

Miejsce wydarzenia:
Plac Jana Pawła II w Wadowicach
Organizator:

Fundacja Czas Dzieci

ul. Felicjanek 10/17,
31-104 Kraków
tel.: 12 421 29 41

Wydarzenia w Poznaniu

Przeczytaj również

Warto zobaczyć